Monday, January 8, 2018

befejezett x-mas.


Ma elbontottam a fenyot, szinte csak az egok voltak mar rajta, nehany aranyszinu papirba csomagolt szaloncukor, amit a febecsulhetetlen mennyisegben elfogyott ferrero rocher utan szereztem be.(csak zarojelben irom le, en egyet ettem osszesen, a szaloncukor meg senkinek nem kellett)Azt hiszem jovore is hasonloan diszitem.Osszesen 18 kepeslapunk van, szerintem nem rossz eredmeny.
A kepeslapos ablak meg kapott egyet megkesve, igy vegulis 2  volt kirakva, lefotoztam.Kivancsian fogom varni a kovetkezot, mert az is lehet sokan atgondoljak es kuldenek ismet , persze az is lehet, hogy mar ez a ketto sem lesz.
Meg az asztalon hagytam a fenyotalpat, a fa szoknyajat, amit az idei karacsonyra talaltam, nagyon szep..a lapokat osszekotottem ugy, ahogy egyszer a neten lattam, az oldalsavban azt hiszem meg is van nalam.Nezegetem meg az angyalt, a hogombot..eszembe jutnak az itteni elso unnepek, igazi sokkent eltem meg, hogy sokan 26-an kidobtak a fat.Az ember hajlamos azt hinni , mindenki ugy el ahogy o..vagyis 24 en diszites, es mar 26-an ki is dobjak alltam ertetlenul..kesobb aztan kitisztult a kep, itt nem karacsony van, hanem karacsonyi szezon, amit sokan november vegen kezdenek el, fat allitanak, diszitenek, tehat semmi kulonos nincs benne ha 26 -an kidobjak. En is atvettem, felvettem sokat az ittenibol, koran diszitek, ha nem is novemberben, de  en meghagyom a fat mindig Vizkeresztig.

A fa elbontasa egyfele lezarasa az unnepnek, mert ahhoz , hogy ujbol unnepibe oltozhessunk, szuksegunk van az egyszeru hetkoznapokra.


es persze ismet egy Csili foto, minden napra jut.