Tuesday, September 12, 2017

elmulasztott alkalom..

Milyen erdekes, hogy egyes esemenyek mennyire pontosan megmaradnak bennunk, minden pillanatuk, szavuk, nezesuk, csodalkozasuk...emlitem nehany napja valakinek
Kijavitott
Az erdekes az ebbben Agnes, hogy ott akkor nem tudjuk , hogy ilyen maradando lesz..
Sajnalom, hogy nem tettem amit kellett volna..mondom tovabb
Miert nem tetted? kerdezi
Talan arra vartam, hogy a masik lepjen, tegye O..mondom
Osszemosolyogtunk..Igen, O is erre gondolt.

Irtam mar errol a blogban, de nem ilyen reszleteben, most kiirom, hatha akkor beken hagy, nem ter vissza a fejembe ujra meg ujra.

A repuloteren alltam az erkezeseknel, varakoztam..nem messze egy huszoneves fiu tobb boronddel szinten vart..gyakorlatilag csak ketten voltunk, koran volt meg.
Eszre sem vettem azt hiszem, hogy az egyik mennyezetrol lelogo ora alatt vagyok  es magamban azon mosolygok, talan szolni kellene a fiunak, ha ennyi borond van vele, lehet eltevesztette az indulast az erkezessel..idegen orszagban, idegen nyelvvel nem is olyan nehez.Mintha gondolatolvaso lett volna, elindult felem.
Azt mondja, jonapot, volna olyan kedves megmondani a pontos idot? kisse lebenultam a kerdestol es akaratlanul is felneztem a fejem folott logo hatalmas orara..abban biztam koveti a tekintetem, de nem, makacsul a szemembe nezve allt..jo hat raneztem a karoramra, ha mar jatszunk, bekapcsolodok en is..megmondtam a pontos idot.A szellem kiszabadult..a fiu beszelni kezdett es csak mondta es mondta..tulajdonkeppen a baratjat varja, akivel most csatlakoznak ossze es egyutt utaznak tovabb..jarja a vilagot, mielott letelepszik, csaladot alapit..erdeklodve hallgattam, parhuzamokat vontam itt ott, o jott ki gyoztesen mindenhol..es csak mondta es mondta, majd megkert, hogy figyeljek a borondjere kimenne cigizni..mert idokozben az emberek szallingozni kezdtek, kiirtak a gep pontos erkezeset, kesessel egyutt..a kiiras vegen van egy kis lampa, az jelzi ha mar le is szallt a gep.
Cigizes utan visszajott, meg beszelt, nehany kerdest is feltett, mert en kepes vagyok csak hallgatni, minthogy felbeszakitsak valakit..aztan kigyulladt a lampa, majd lassan erkezni kezdtek az utasok..egyszerre nem is tudom hany gep futott be, surusudtek az erkezok..mi is kettevaltunk, o is en is nyakat nyujtogatva nezte jon e akit var, de idonkent ram mosolygott.
Megerkezett a baratja, meg azt elmondta es boldogan mentek tovabb.

Valamiert nagyon bennem maradt ez az eset, ami pontosan 11 eve tortent.
Amit sajnalok, hogy valami elerhetoseget nem csereltunk, mert annyira kivancsi lennek mi van vele most.Bejarta e a vilagot..lett e felesege, hany gyerek, mit dolgozik, igazabol az almai erdekelnek, valora valtak e..
Azt hiszem ez az erosen, nagyon gyorsan valtozo vilag hozza azt, valtja ki belolem, hogy ragaszkodni szeretnek valami allandokhoz..jo volna visszamenni, latogatni, beszelgetni, esetleg most csak en beszelnek, kerdeznek sokat...
Ami meg szinten erdekes, hogy kesobb nincs masodik alkalom a javitasra, soha..de az is lehet azt is elszurnam, ugy, mint ezt, hogy kesobb a blogomban agonizalhassak nehany posztban:)