Tuesday, August 8, 2017

az asztal "sarka"...

Egy ideig orizzuk az idopontokat, majd ujabbak valtjak fel oket, hogy azt is vigyuk magunkkal egy darabig.Minden tortenes ujat, ujabbat szul.
Sokat erosodtem az elmult ot evben, lelkileg.Mar nem  haltam bele(egeszen) az ujabb csalodasba.
Uj otletem tamadt, amit magamnak akarok elkesziteni, mert nyaron midig kreativabb vagyok.
Itt szuletett egy ablakom iroasztallal, ami mar kisse idejet multa.Neha fel kell razni korulottem a targyakat, mert en soha nem szeretnek csak ugy lenni, ulni es nem ujitani, nem kitalalni valamit megint.
Atrendezem az iroasztalt, uj helyet kap, egy sarkot.Meg nem tudom pontosan milyen lesz, de az alma mar  itt el bennem:)




 





*megtalaltam a kepet az egyetlen gyongyviragomrol:D a Sors  idonkent trefat uz velem..







4 comments:

  1. Ó, tényleg egyetlen. Éppen tegnap gondolkodtam kertelgetés közben Puskinra. Hány évig volt veletek? Itt vannak ezek a cickák, ezekkel is mi lesz? Az alapítványos hölgy, amikor kijött látta, hogy nagy a forgalom, nincsenek jó helyen. S ha szobába zárják be őket? Mondjuk élnek, már az is előny, de szabadon élni, már csoda nekik. Van menhelyük, ahol egy házban 40 cicát nevelnek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En nem tudom hogy tudott egytlen gyongy noni:)) de utana meg elotte sem volt soha tobbe virag, max a levelek.

      Aniko:) pontosan 2 evig volt velunk Puskin..B. a heten 2x almodott rola..neha en is szoktam.Te jo eg 40 cica.. a problema az, ha torodunk veluk, megszokjak es elveszitik a harciosztont..en attol tartok Puskint elloptak, szep fiu volt..egy orosz kek cica kb 1000 dollar a piacon.Arra gondoltunk akiktol a ferjem vette , ok i loptak, fiatalok voltak, munka nelkul...nagyon nagyon sajnalom, hogy nincs.
      Kivancsi vagyok mi lesz a tieiddel..nagyon szep amit tettel, teszel veluk..

      puszi erte:))

      Delete
    2. Én is erre gondoltam, hogy ellopták, hisz értékes cica. Úgy sajnálom :(

      Ha lenne fényposta, ölszámra küldeném a gyöngyvirágot, tövestől, egy csak megmaradna belőle és hozná a virágokat. Ejjj, ejjj! mire feltalálja valaki a fénypostát, már a porom sem lesz meg. Legalább Mézgáéknak már tudtak küldeni cuccokat :D

      Delete
  2. :))de aranyos vagy!! de tudod mar a szandek is orasi oromet ad!
    Viszont soha nem adom fol, egysze hatha lesz..Chertseyben biztosan lesz mindketto..csak meg nem tudom mikor:D

    ReplyDelete