Tuesday, August 22, 2017

3 nap/ 2b...


14:30
Valahogy eljott a delutan, dolgoztam, ittam a vizet.Az ehsegerzet minimalisra tompult, fejfajas elmult.Neha ugy ereztem lebegek, talan szedules lett volna? nem tudom.Koordinacios, koncentracios zavar nulla, rendesen csinalok mindent.
16:00
Gyengen esik, a lehules ezzel erkezik.Hoztam haza ket viragot, ket meguresedett cserepbe, de ezek mar bekerulnek a hazba.A kombinepantos kertezos ruhamban ahogy kint alltam az esoben, ultetes kozben annyira jo volt erezni a gyenge cseppeket a vallamon.Simogato volt, talan ilyen lehet tavasszal, amikor a gyenge viragok tavaszi esot kapnak, vigyazva rajuk, ne seruljenek.
Takaritottam, pedig hetvegen is, mindent kitalalok, hogy muljon az ido , tereljek.Persze az nem segit, hogy hazafele vettem egy kacsat:D

20:00
Ma szinten kb 2 liter vizet ittam, semmi mast nem vittem a szervezetembe.Most faj a fejem mar kb egy oraja, talan egy ket karika is megjelent a szemem elott.Ehseget nem erzek mar.Egy pomegranade teat fogok mindjart csinalni, izesites  nelkul persze.Mar tudom, hogy a ket nap sikerult.Nem fogok enni semmit, most nem is kivanok.A nyakam kisse hasog, nem tudom ennek koze van e a koplalashoz, vagy csak rosszul aludtam es most jelentkezik.Csak most jottem ra a 48 ora mar masfel oraja megvan, mert vasarnap este ota nem ettem, hiaba hetfon kezdtem el.
Ha holnap este hatig birom, akkor sikerult, de fogalmam sincs mit hoz a holnap.A masnap mindig uj nap:)
A kacsat hetvegere vettem, megirtam a ferjemnek, majdnem fotot is kuldtem:D azt irta vegyek meg egyet , mert ugye egy kacsa egy embernek sok, de kettonek meg keves.B. nem szereti.
Lehet kacsakrol fogok almodni? nem baj, csak a kutyak ne ebresszenek hajnal 4 elott.Ha esetleg almomban nem elo kacsa lesz, hanem sult,legalabb varjak meg, amig megeszem:D
Azt hittem hangulatvaltozasom lesz, valami depi fele, de meglepoen jo kedvem van, az is lehet sikerelmeny.
Most meg nezek egy filmet, a ferjem is hivni fog meg, B. is, aztan joejt nekem:)





* a foto a netrol van , es ennivaloak, de azert oket nem ennem meg , meg 5 nap koplalas utan sem:)