Thursday, February 8, 2018

blizzard után...

Az idojaras szempontjabol nehez napjaim vannak, megdolgoznak, kifarasztanak.
Tegnap hatalmas blizzard-re ebredtunk, a szomszed hazat sem lattam, ugy havazott , hordta, kavarta a szel, mint a varazslatos Ozban.
Szerencsere felkeszultem, gyakorlatias vagyok mar reg.Van itthon boven so, az aramfejlesztoben benzin, mindenfele ennivalo.
Nehezen tud mar meglepni, ha vesztegzar ala kerulnenk esetleg valami tobb napos meteres havazas miatt.Tegnap ennek ellenere , a vihar ellenere idopontunk volt az orvosnal.Annyira mas ilyenkor vezetni, minden masodpercben fokuszban lenni, koncentralni, figyelni..elottem egy teherauto megcsuszott, megporgott..kell a jo reflex melle az eros figyelem, a tapasztalat, amibol van jocskan.Ma mar ugy sutott reggel a Nap, mintha nem is tel volna, csak a vastag hotakaro, a meg idonkent belakapo szetszoro szel mutatja mi  is volt tegnap.Ami idonkent megis meglep, meg mindig ugyanugy tudok racsodalkozni a mindig ugyanolyan megis kulonbozo termeszeti jelensegekre.Csodalatos a tel, a nehol felelmet ebreszto vadsagaval, majd a szelid megnyugavasaval, az embert is megszeliditi.
Jo hir viszont a jovoheti Valentin nap, valami szinfolt a fehersegben, szurkesegben, melengeto.Mar az aruhazba belepve is arra hangolodhatunk... akkor nem, de ma mar mosolygok azon..amikor a ferjem a kritikus osztalyon fekudt, az elso napokban nem igertek semmit..nekem az elso gondolatom ez volt, akkor mit fogok csinalni Valentin napon:) mint valami dedos, vagy bafkis, de semmikeppen nem felnott no gondolkosara utalo..gyerekes, de azert kedves, megejtoen az..szivet melengeto reakcio, sot, dobogtato..