Monday, January 8, 2018

vízkereszt vasárnap...

< tetszik a haz bejarata, ablaka


Tegnap reggelbol masfel ora kepekben, ez lett volna a bejegyzes..amit aztan kiegeszitek:  ejjel megenyhult, minusz 9 van , erosen havazik..a hokotrok hangja ebresztett otkor.Almas palacsintat sutottem teaval,de  csak a teat ittam meg:)ki erti? ki erti az embert ha o sem magat:)

/A kozeli kavezoban van egy ferfi, aki ugy nez ki , mint Dr House masa, ikertestvere lenne..a stilusa is hasonlit:) meg nem jutottam el oda, hogy megkerdezzem  lefotozhatom e, csupan a mutogatas miatt, hogy nem kitalaltam..felek a valasztol:) Elo bizonysag arra, hogy mindenkinek van valahol egy masa.

/B. megkerdezte akarok e filmezni egyik delutan, mit tegyen be mielott lelep az o kis vilagaba..mondom megneznem a szall a kakukk feszkere...minden ilyen temaju film erosen erdekel, fogalmam nincs miert..
A ferjem nehany perc mulva kozel jon hozzam..sugja szinte..ugye nem nezunk jack nicholsont? a fiatal Viktoria kiralyno volt a limitem:D csak nem szoltam, teszi hozza veszjosloan:D
/A foton lathato bebi Jezusnak vettem egy takarot..meg akkor is ha csak jatekbaba, de a minusz 31 ben kirakott native jelenetben nem birom nezni szegenyt,be fogok menni es betakarom.


^ kozeli katedralis
 ^autot mosattunk
 ^native jelenet egy olasz templom kertjeben(baby Jesus a havon...)
 Csili banderat kapott, nagyon buszken viseli:)
 ^ a kislany a boltban nyugozott le, oldalt ugy fogta  a ruhajat, mintha felnott dama lenne es csak beszelt es beszelt:)
 ^almas pancake, amibol vegul nem ettem
A fat mindig Vizekerszt utan bontottuk el...