Thursday, November 9, 2017

news..


A vonat nagyjabol negyedorankent jar, reggel surubben, megis futottam , ha utolso percben erkeztem.A parkolobol be,le az osszekoto alagutba, fol a lepcson, mindig percre pontos volt.Megall, ki be szallas es nem var.Egyik ilyen futas alkalmaval eszembe jutott az a film, Meryl Streep Robert Deniro, es ha nem is azt eltem meg, de sok hasonlo elemem volt.Egyik a vonat, masik a korhaz, a futas..egyik nem alvos ejszakaban aztn meg is neztem..Falling in love a cime, nyolcvanas evekbol meg.
Volt olyan nap is, amikor nem volt parkolohely, fel oraig koroztem hatha meguresedik egy, mig vegul feladtam es kocsival mentem Torontoig..azon a napon 7 orat utaztam oda vissza osszesen, erintve ket balesetet, elterelest, hogy egyet ott lehessek vele..az ido mellekes lesz, mert csak az szamit, amit egyutt toltesz es az mindent meger.
Mult heten penteken kezdtek felebreszteni a ferjem, szombaton a veratmoso geprol levettek, ez egy nagy lepes volt.Az ebredes nehezen ment.Hetfon reggeli vizitre erkeztem, bevontak, nem kuldenek ki..elmondtak, hogy az eredmenyek biztatoak, meg akkor is ha nem latvanyos, ezert visszakerul hozzank, a korhazzal mar beszeltek is.Megint nem alvos ejszaka, ejfel korul hoztak, meg mindig lelegeztetogepen, bealtatva.Masnap ebren volt, de nem ismert meg.Tegnap reggel ismet tudatlanul alszik, akkor kiborultam..igazi hullamvasut amin ulok erzelmileg, az egyik orvos mondta, neha egyet lepunk elore es kettot vissza..most napi ketszer jarok be, igy tegnap este ismet mentem a nehez nap vegen, ebren volt, megismert es megfogta a kezem..fantasztikus erzes felfedezni az apro oromoket, egy kezfogas uj oromet...
Az eletveszelyen tul de meg mindig intenziv osztalyon, meg lelegezteton, de mar beszedes szemmel, kezzel...lassan en is konnyebben fogok levegot venni, talan aludni is ujra megtanulok.