Thursday, November 2, 2017

hope..


Az elozo bejegyzest visszavettem, mert kisse kezdek megbolondulni azt hiszem..arra gondoltam izlestelen mas betegsegerol irni, mert nem tud rola, ki van szolgaltatva..most eppen azt gondolom nem az, hiszen azert irok rola, mert fontos, mert megallt az elet, megfagyott ott, amikor bevittem a korhazba..mozgok, utazok, donteseket hozok, alairasokat adok, merlegelek, de mintha nem is en lennek.
Tegnap ejjel tanacsokat kerestem, ki hogy eli meg a hasonlo helyzetet, mert lassan tanacstalan leszek..naponta 150 km utazom, kocsimmal, vonattal, metroval es az osszekotoket labon..masodik hetbe leptunk, amikor minden olyan gyorsan tortent, hogy szedultem..egyik percben a nover mosolyogva biztat a ver oxigenszintjevel, emelkedik..feloraval kesobb megkeres, hogy hivjam be a fiunkat, itt az ido, a szepszis elhatalmasadott...hasrafektetik, majd vissza, majd hazakuldenek, mert vegkimerulesben vagyok, nem tudom hanyadik napja nem aludtam akkor mar..ejfelkor hiv az orvos, megjott a torontoi csoport, atviszik a varos illetve maga az orszag legtekintelyesebb korhazaba, felszerelesben vilagszinten is magasan vannak.Nem akarom mondani, hogy ez most engem nem hat meg..a fulemben az utolso rovid parbeszedunk cseng, ismetlodik ujra es ujra, pedig mar nem akarnam, nem akarok megbolondulni..
en-felsz
Te- mar nem
korhazban
Te-itt meggyogyitanak? nezel ram sapadtan, kerlelve
en- igen, itt meg, kapsz antibiotikumot es hetvegen mar sokkal jobban leszel
A hetvege elmult, meg mindig gepeken, eszmeletlenul....neha azzal gyotrom magam, hogy becsaptam, nem mondtam igazat..
Mintha en lennek a hibas a bakterium miatt is, amit meg mindig nem tudnak mi okozott, csak annyit, hogy fertozes valahol New Yorkban..nem tudjuk mit erintett, nem alltunk mogotte asszonyom, mondja ovatosan vigyazva az orvos..talan majd O elmeseli..ad remenyt.Kapaszkodom minden ilyen szoba.
Megmaradt a torontoi mentos arca, amint egy pohar vizet nyujt felem, a lelkisegelyt nyujto holgy francia  akcentusa, a noverek faradhatatlansaga...
aztan Toronto..lelegeztetogep, egy masik gep ami atmossa a vert antibiotikummal es oxigennel dusitva..kimelve tudejet szivet, tudjanak gyogyulni..es megis leirva ami szep, latvanynak borzaszto felelmetes..
20 evesen fekudt korhazban felfazassal, magas lazzal, gepek nelkul persze. Soha nem volt beteg mellettem egy egy influenzat leszamitva, nem ivott soha, nem dohanyzott..es nagyon benne van az egeszseges taplalkozasban, eletben...ez az ami igazan pofanvagja az embert..mert azt hiszed vedett vagy igy, de nem, nem igazan..

Tegnap este hazafele vettem egy viragot: Remeny a neve..az ejjeliszekrenyen van itthon..az intenzivre nem lehet bevinni semmit, csak en mehetek be beoltozve..tegnap elmeseltem neki mi tortent, hol van, en itt vagyok, jovok naponta kb mikor..nem hallja erti, de beszelek, fogom a kezet , pedig o nem fog vissza..de arra varok amikor majd hatha.
Mindenki csodalatos, meg szobat is adnak ha vegleg kimerulnek, aludjak ott..csak abba meg Csili halna bele..igy osztodnom kell, eleget tenni mindenutt...

Nagyon koszonom itt is az aggodasotokat, hogy gondoltok rank!