Wednesday, November 22, 2017

A vonat....

 ... igazi tarsam lett abban a ket hetben, kenyelmet adott, biztonsagot..mindig hazahozott, gepiesen atultem a kocsimba es talan csukott szemmel is hazatalalnek..a hid az obol folott ivel, a tora egyszer sem neztem le, ma eloszor.Szurke, szomoru, ridegseget araszto volt es enyhen havazott..
Pedig  mar jo, minden nappal jobb.
Hajnal 5 kor ebredtem ma..zuhanyoztam,feloltoztem..irany a konyha, elovettem az elozo este vasarolt turot, tojast, grizt, osszekevertem a turogomboc masszajat, visszatettem a hutobe.Elrendeztem a kedvenceket, mindenki kapott simogatast, jo szot..Csili ideges, tudja, hogy elmegyek..a csomagokat levittem, a kocsit beinditottam melegedjen..B.-t ebresztem, atadom neki Csilit, nyugtassa, en csizmat , kabatot veszek, a taskam, meg utolso pillantas a tukorbe, utolso fejbeni ellenorzes megvan e minden.7 kor indultam el, a vonat kb 15 perc a hazunktol autopalyan.Megint keringtem , mar azt hittem vissza kell fordulnom, amikor talaltam egy utolso parkolohelyet, letettem a kocsit, kenyelmesen besetaltam, megvettem a jegyet, 5 perc mulva jott a vonat.Leultem olyan helyre ahol a csomagom senkit nem zavar, eleg nagyra sikerult.Irtam keveset a naplomba, aztan csak neztem az utasokat, a tajat, emlekeztem...a vegallomason taxiba ultem, a csomag miatt nem akartam metrozni, reggeli csucsforgalomban erkeztem a varosba.Az aulaban mar all a fenyo, kivilagitva, felmentem a 10-re , a noverallomasra , elmondtam miert jottem..szeretnem megkoszonni amit a ferjemert tettek, az onfelaldozo munkat, a mindig kulon velem valo torodest is..zavarban voltak, nincsenek hozzaszokva, de orultek nagyon...eljottem, meg magamba vestem a 131 es szobat, a lifttol egy ket fotot kattintottam, majd le, ki az utcara, metro, vettem egy cappuccinot es mar jott is a vonatom vissza..most mar szinte uresen, csak Toronto fele zsufolt ebben az idoben.Az emeletre mentem most, irtam megint keveset majd belevesztem a tajba a gondolataimba.A kesztyum egy alkalommal a furdoszobaban hagytam, leadtak, visszakaptam..ez is eszembe jutott.Megerkeztem, vissza a kocsimhoz, megalltam vasarolni.Hazarohantam, elkeszitettem a gombocot, teat, almaszoszt, friss gyumolcsok, bepakoltam a taskat, mentem a korhazba.Valamivel 12 utan erkeztem, pont seta utan volt a ferjem, lattam kifaradt.Kicsit beszelgettunk, majd megetettem... neha csak ulunk csondben, kezenfogva..van egy hatalmas karosszek az agy mellett, amiben elveszek, mindig alvasra csabit..fel 3 ig maradtam, majd ujbol vasarlas, rohanas haza...megfurodtem, nagyon kellett..ettem keveset, Csiliztem, Lolaztam, Panda az olembe ult:) B. nak elmeseltem van e ujsag..5 utan vissza a korhazba..megetettem a ferjem, megitattam, megborotvaltam..kicsit beszelgettunk es 7 kor eljottem..meg egy ket aprosagert be kellett ugranom, pl tejbegrizt kivantam egeszen varatlanul..azonnal meg is csinaltam, B. is evett, beszelgettunk..elvittek a kitett adomanyozast, ruhak, elektronikus dolgok..hetvegen fenyoallitas a kozeli parkban, oda jatekokat viszek..
Aztan leultem leirni ezt a  napot, mert jo volt..jo volt bemenni oda, ahol mar nem felos, mert tudom, hogy mi mar jol vagyunk..itt a halapenz ismeretlen fogalom, ezert keszittettem ajandekkosarat, azt vittem ma el, ma amikor mar minden olyan jo es konnyu.160 km konnyuseg:)csak most este erzem mar, hogy ma is sokat mentem talan, de amikor jo en mindig szarnyakat kapok.Most pl alomszarnyakat:) joejt nekunk:)