Sunday, October 8, 2017

8...

 Soha senkinek ne mesélj el semmit. Ha elmeséled, mindenki hiányozni kezd.  ( J.D.Salinger, Zabhegyezo)

Ha ajándékot kapok valakitől, szinte mindig az a vége, hogy elszomorodok tőle.(J.D.Salinger, Rozsban a fogo)

A veletlen kialakult beszelgetesek a legjobbak, legoszintebbek is szerintem.Nem kell igazodni az elvarashoz, a jovohoz, hogy mi uthet vissza ebbol a kesobbiekben.Az ilyen nagyon jol sikerult beszelgetesek aztan kisertenek, mert tudod, hogy csak egy alkalomra szol azzal az eggyel, megis egy ideig minduntalan remenykedsz, hatha talalkozol vele megint.Pedig a remenyben benne van a kudarc is, mert  a masodik mar soha nem lehet olyan jo, mint az az  emlekzetes elso:)megis varsz,mert az optimista ember valahol  orok remenytelen:)/en:)



nemen- miert csinlaod, miert nem rendelsz valahol es azt adod?


en- most ugy csinalsz mintha most talalkoztal volna velem eloszor, nem tudnad milyen vagyok


nemen- csak meg akarlak kimelni a csalodastol


en- az is en vagyok, tudod, soha nem azert es ugy adok, hogy mit kapok vissza..ha nem tudja rendesen fogadni, ugy, azzal a lelkesedessel, amit beleteszek, az o vesztesege..nekem csak faj:)


nemen- te tudod, de en szoltam


en- koszonom!