Thursday, October 12, 2017

12...

Mielott barki azt gondolna valami elkenyeztetett h.p. vagyok, cafolnam.
A ferjem nehany hete a nagy melegben elaludt a szabadban, napokkal kesobb beteg lett, magas lazzal.Egy hetig itthon maradt, es en eroskodtem, hogy kell meg egy het , de ram soha senki nem hallgat, onfejuek, mintha csak magam latnam.En pontosan ilyen vagyok.
Mivel nem gyogyult meg rendesen, visszaesett, foleg ezert nem volt olyan a szuletesnapom, amilyennek kepzeltem.Kepzeletemben mindenki egeszseges volt.Meg azon a napon is(szuletesnapom) mondhattam barmit, feloltozott , en vittem ugyan es vartam kint, de viragot es ajandekot vett, nekem, betegen….komolyan pocsekul ereztem magam, mintha nem tudnam elfogadni a betegseget es nem lehetne majd kesobb valamikor koszonteni..mert nalunk van egy szabaly, mindig minden azon a napon jo csak, de most beiktattam, kiveve ha beteg valaki.


Most osszevasaroltam fuveket, a furdoszobat naponta ketszer szaunava alakitom, ott gozol a sok tea aroma, fozok is, amit leszurve a kadba ontok, abban furdik a ferjem...aztan a kutyak izgatottak, mert nincs annyi idom veluk, rajuk, meg jobban a sarkamban jarnak.
Talan feszultsegoldaskent sutottem a sajttortat, azt hiszem, mert az engem megnyugtat, a konyha..erot meritek masok elesettsegebol de a vegen kilugoz, elfaradok en is.Most elfaradtam mar de reggelre meg kialszom, ha alszunk ejjel..az elmult 3-4 ejjel nagyon keveset sikerult.
Valamiert feszultebb vagyok a szokottnal..remiszt a betegsege, pedig 25 evesen is pont ilyen lazas tipus volt, meg korhazba is kerult.


Raadasul tegnap este megyek lezarni mindent, a tornacon van a kerekasztal Pandanak, o ott szokott enni..egy hatalmas mosomedve ult ott hattal nekem, ette a macska ennivalojat...szohoz sem jutottam, de o sem, kiment az ablakon ahol jott es kintrol lesett, hogy akkor most megharagudtam e vagy visszajohet..bezartam az ablakot, ami Pandanak volt nyitva tartva, kozoltem a medvevel, sajnalom de mar tobb allatot nem tudok etetni gondozni...es hiaba tetszik a pofija de nem vagyunk egy csalad.. A mosomedvek az ejszaka, es az udvar allatai.Mell magassagig ert, valami anya lehetett..akkor plane megerthet, tobb terhet mar nem tudok folvenni..

Neha van olyan orult pillanatom, hogy nem irom az oktobert tovabb,de a kovetkezoben meg azt gondolom,hogy segit, szepet es jot ad es foleg erot...ugy legyen!