Friday, September 15, 2017

szoknya mese..


Megint felebredtem, de ma nem vagyok ehes..szolot mostam, azt eszegetem, finom olasz, mag nelkuli.Milyen hulyeseg ez a mag nelkuli..vajon hogy tudtak eltuntetni belole..annyi dontest kell hozni naponta, meg belehoztak a mag nelkuliseget is..maggal vagy mag nelkul..fustolt vagy nem fustolt, paprikas, eros..vasarlasnal szamtalan kerdes.
A Pinterest naponta uj linkekkel lep meg, azon belul persze a divattal kapcsolatban is, kulon szoknya divattal, mert szoknyabolond vagyok..csinaltm itt egy kis valogatast aztan, egyszeruen imadom az olyan divatot, ahol kisebb tortenet a foto..nem csak all a modell valahol , rajta a ruha, hanem csinal valamit, igy mutatja be..szinte olyan, mintha olvasnek egy konyvet, kepes konyvet, szoknyas kepes konyvet:)
Ime a mai szoknya mese...kis trefaval megtuzve:)