Tuesday, September 12, 2017

egy befejezetlen poszt...

A hosszu hetvege kapcsan rajottem: az elet boldog pillanatok megelese, es a ketto kozott odavezeto ut, amiben persze nagyon sok ures jarat, es egyeb erzelmi kavalkad van, de szeretunk es hajlamosak vagyunk csak a szepet raktarozni.
Jo tudni, hogy van egy tudatalatti vedekezo mechanizmusunk, selejtez parancstol fuggetlenul.
Penteken minden olyan tavolinak tunik kedd reggelig, aztan nem figyelsz oda es bumm..mar hetfo reggel van.Nem tudtunk elmenni a nyaraloba, a ferjem tul faradt...nem is eroltettem, nem hisztiztem meg fejben sem, a csalodott erzest is elrendeztem magamban meg a hetvege elott.
Minden nap bogracsozunk, ma is fogunk.Csinaltunk gulyast, lecsot, sima porkoltet..ma meg nem tudom mit talalok ki, talan nezelodom majd itt a neten receptek kozott.
Az idojaras mindenesetre csodalatos, egy ket ejjeli lehulest leszamitva napkozben 23 fok van es napos.
Tegnap a kavezoban ultunk, amikor bejott egy ferfi, torzsvendeg lehet olyan udvozlest kapott.Elmeselte, hogy szabadnapja van, nem is emlekszik mikor volt utoljara es igazan nem is tud mit kezdeni vele.Valoszinu takaritani fog es delutan visszasetal a kavezoba majd.Ilyen is van.
Este szabadfoglalkozas kereteben olvasas, netezes :)mondom a ferjemnek en valami filmet nezek..
Valasza: jo, de a sohajtos hidat, a fozost, es a veszekedost  nem nezheted...
Mondom a Suttogot nezhetem? ez mar raadas volt a tobbire, mert tudom, hogy utalja:) Na azt plane nem! Nem latott at a hulyesegemen, hogy direkt huzom, evodok.
A fiatal Viktoria kiralynohoz mit szolsz? kosztumos film, eszedbe se jusson! mondja
Igy inkabb lemondtam a  filmezesrol, nem voltunk egy hullamra hangolodva film szempontbol:) Olvasgattam, rendeztem a  viragmagjaimat, mar egy ete megerkezett az ujabb mimoza mag is, nem merem elultetni:) Ma azert  megcsinalom, mert ezt az eselyt meg magadtam..ha ez sem sikerul, soha tobbe nem ultetek magrol semmit.
Most hajnal van, negy utan par perccel ebredtem..mar felig aludtam este, amikor a ferjem azt mondta, ettol majdnem fel is ebredtem..reggel kivisz a partra..alig varom..de egyelore meg sotet van, a Nap mar majdnem 7kor bujik elo.
Egyik ejjel azt almodtam odahaza voltam egy hazban, aminek osszes ablaka ajtaja be volt falazva teglaval..eleg bizarr volt, meg nekem is , aki amugy is sok hulyeseget almodok ossze..most pl rakot halasztam almomban es attol ebredtem fel, hogy az egyik ferfinak mellettunk harom ujja volt csak, nagyon hosszu...most komolyan, hogy lehet ilyen hulyeseget almodni?
Krudy almoskonyve szerint a befalazott ablak...nem, hittem el, hogy lesz ilyen magyarazat:)) szoval azt jelenti, nem tudok valami rejtelyt megfejteni..ettol persze nem lettem nyugodt, mert most az a rejtely , milyen rejtelyrol van szo?:)
Negyed hat..erdekes, a kis allatkaim hogy igazodnak a kesei vilagosodashoz, meg alszik mind.Lola az olembe feszkelte magat, Csili maradt az agyaban..ritka pillanat.
Tegnap az obol folott neztem le a tora, gyonyoru kek volt, az eg a viz, a taj...vajon ma milyen szinben var?
/este 7
Reggel nem tudtam posztolni, felebredt a ferjem, gyorsan elkeszultunk es mar uton is voltunk.Sajnaltam, hogy tegna nem fotoztam, ma szurkes volt a taj, a tegnap gyonyoru keknek nyoma veszett.Az egyik tolgyfan barna levelet fedeztem fel, alatta lehullott makkokat.
Sok szepet gondoltamma fejben, ugy irtam, csupan fejben, aztan mire idejutottam nyoma veszett mindnek.Nap vege van, esik az eso nehany perce, mintha az idojaras is sajnalna, hogy vege a hetvegenek.Szep csendesen esik..valamiert nincs kedvem tovabb irni, posztolni sem..nem tudom mi van velem..majd holnap talan...