Friday, August 18, 2017

Csili új párnája..


Valaki belep az eletedbe es  egyszeruen imad..Te vagy neki a minden, a fedel az elelem, a szeretet, a jatek, az aggodas, az orom.Mindegy milyen a hajad, a fejed, a hangulatod, a kedved, a napod, a ruhad, O csak imad akarhogy.Nem erdekli mi vagy ki volt elotte, o elotte, O Teged akar maganak, maximalisan.Szeretni, vedeni, kisajatitatni ha kell.Hiszen O maga is csak Teged lat, elvarja, hogy ez kolcsonos legyen, akar olyan erovel, amit kieroszakol a szeretet neveben.
Zavarban voltam, mert az allatok szeretnek, de a csaladon belul mindig megoszlott.Ez egy termeszetes dolog volt, talan ha kislanykent kaptam volna egy ilyen csak nekem szolot , hat nem is tudom mit muveltunk volna mi egyutt.
Csili nem osztodik mar masfel honap multan sem.En vagyok csak Neki, meg akkor is ha nekem van Lola es Panda es a madarak is..azt hiszem lassan megertette, es igy is csak en kellek neki.
Lassan Lola is megnyugodott, mar nem szomoru, mar ujra ugy nez ram, mint masfel honappal ezelott.Mar latja, hogy bar Csili csak engem imad, de en ot ugyanugy szeretem mint amikor csilimentes volt az eletunk.Minden elrendezodott, mindenki megnyugodott, mert lehet ezt igy is.
Csili tegnap kapott egy parnat a kocsiba, ahol velem utazik, mert fazos.A taskat csak a kozlekedeshez hasznalja, amint beulunk kibujik.Ul, mint egy kis herceg, fegyelmezetten, hiszen ilyenkor ketten vagyunk, csak az ove vagyok, amit nem rontana el semmivel:) nagyon okos!
Rajottem , igen ezert szeret ennyire menni, beugrani a taskaba, hogy vegre a kocsiban csak kettesben van velem..neha ugy latom meg mosolyog is..
Milyen jo az, amikor ilyen feltetel nelkul csak szeretik az embert..pedig milyen borzaszto nehez neha elfogadni, befogadni...nem is hittem volna.