Monday, August 28, 2017

Az udvar...

 ... tavoli sarkabol szokik be a szelcsengo finom csilingelo hangja.
Torekeny. A konyhaban er utol, ragadja fulon az emlekeim, megnyitja egy egy melyen elzart fiokjat.Masik haz, masik ablak, masik szelcsengo, ott aludtam alatta.Szerettem hajnalban arra ebredni, itt mindig van szel.
Onnan is utazom tovabb, oceanon at kis lakas, erkelyen csilingelo szelcsengo.
Ma megkerdezte valaki miert tornek rank az emlekek.Mert vannak, mondtam neki.Mert azt meg kell elni, hogy legyenek.
Neha azt jatszom mi az ami egy het tavlatabol megmarad, mondjuk emlekul.Jartamban keltemben mi az amit vissza tudok hivni.
Nyilt egy motoros szakuzlet az utcank vegen, egy tabla volt kiteve:
Ingyen csesze kavet kap aki vesz egy motrot...ezen ket napig mosolyogtam, legalabb egy kavefozot ha kinalnanak...
Egy ferfi bicajjal ment, nyakan ult a macskaja, mint a Bob nevu macska abban a filmben/konyvben.
Egy lany/ fiatal anyuka gorkorcsolyaval ment, tolta a babakocsit, plusz 3 kutyat vitt porazon..es meg en kepzelem magam multitaszkosnak...
Reggel 7kor mar a barkacsboltban voltam egyik nap, festeket vettem a padomhoz..az enyemet keszitette az elado amikor befutott egy ferfi.Kortyoltam a koplalas utan megerdemelt cappuccinom..finom? kerdezi..mondom igen, meglepodve..aztan megjegyzi, hogy en egy Gucci Latte kind of girl vagyok ahogy elnez..eloszor nem tudtam, hogy megsertodjem e...aztan B.-t megkerdeztem, elmeseltem neki..azt mondta nem volt serto, ellenkezoleg..
ez a Gucci latte kind of girl megjegyzes sokaig lesz a fejemben...mert mindig megfontoltan vasarolok, a minoseget szeretem, de okosan koltok.
Ismet Karen jutott eszembe a Tavol Afrikatol filmbol..O mondja..megfizettem mindenert, ami az enyem..kettos ertelmu, kettos igazu.
Ma lattam ismet a ferfit, aki 5 Husky kutyat szokott setaltatni..lekaptam vezetes kozben, de eleg homalyos, nem volt idom zoomolni... a kutyak gyonyoruek..
Ha majd egyszer ujraolvasom ezt a  reszt, csodalkozni fogok azon, ami megmarad bennem a leirtakbol. Joejt Nekunk:)