Friday, October 28, 2011

tegnap éjjel...



...ultem az ablakban es bambultam bele az ejszakaba. Osszefuggoen sotet volt, fekete az eg, csillag nelkuli, megis tudtam, hogy a felhok mogott ott vannak.
Ilyen lehet egy betegseg, amikor tapogatozva keresik, ma mar gepek segitsegevel, mert vannak tunetek, de csak szembekotosdit jatszva tapogatozva lehet keresni az okokat.
Mindig jokedvu, nevetos, szeret es tud elni, sportol, jol eszik, nem dohanyzik, nem iszik, es megis nala kopogtat be a baj.
Legtobbszor legjobb ruhaim nala vannak, ugy kell kernem oket.Azok a ruhak, amelyek meg egeszseges irigy noi szemekkel is jok, olyan fejforditosak.Elkeri, begyujti oket, de mindig megallapitja, hiaba fizetett 6000 dollart a melleiert, korrigalo mutetre, nem szilikon, az enyemeken jobban all a ruha:)mutet nelkul:)ettol mindig nevetnem kell, mert azota en is minimum 6000 -ra ertekelem a ciciket, es ha olyan a hangulat hangsulyozom, hogy mutet nelkul ennyi:D
Amikor kozli a hirt, akkor is viccelodik, de a vicc mogotti hangszin mar megsem olyan , nem felszabadult a nevetes.Eroltetett, kenyszeres, mert nem akarja , hogy sajnalva legyen.
Neki nem mondtam, talan csak erzekeltettem, pedig annyira nem akartam, hogy megdobbentett, szavam vette.Keringtem ezzel a hirrel, probaltam helyet keresni, betegseg fiokom nincs igazan.
Aztan ugy dontottem Ot nem teszem ilyen fiokba, Neki irok egy olyat, hogy megbotlott es elesett fiok, es en nyujtom a kezem, hogy folhuzzam.De folhuzni csak optimistan, jokedvuen lehet, csak ugyanugy kezelve mint elotte, en nem rombolhatom tovabb a lekezelessel, vagy a megkulonboztettel.Hat jol van baratnom, bekaptunk egy ongolt, de majd egyutt kimaszunk, minimum egyenlitunk ennel a nyavalyas betegsegnel...
Ma reggel eloszor fagyott be a viz a madaritatoban.Ugy, ahogy az ember lelke befagy egy ilyen hir hallatan.De majd folkel a Nap es megsimogatja, tavasszal mar erovel, tavasszal mar minden rendben lesz...

Szeretettel!