Monday, October 24, 2011

legszebb Október...




...kedvenc honapom az oktober, es nem csak a szuletesnapom miatt.Azt hiszem az egyetlen honap, amikor a szinek haboruznak, amikor nem fernek el egymas mellett, mert hirtelen mind szinpadra lep, es kinalja magat,es egyik szebb, mint a masik.Csak kapkodjuk a fejunket.
A sok zold kozott a bordo, a piros, a barna, a sarga..melyik honap mondhatja ezt el magarol?:)
Kedves Lanyok:)most igy csokorban irom, megkaptam a cimeket, a kis levelkekkel kiserve.
Ugy tanultam ajandekozni nem csak tudni kell, fogadni is tudni kell:)
Olyan szep szavakat , sorokat, mondatokat kaptam a cimekkel egyutt, elmondhatom , folsofokon fogadtatok:)

Nagyon szepen koszonom, igy egyutt most, csokorba veve Titeket!

Es hogy milyeneket rendeznek meg, ha kozelebb lennek? az eredeti otletem egy pancake reggeli volt, juhar sziruppal, azt szerettem volna sorsolni.De a kiszereles 1 kg--os,. plusz a szirup a masik az uveggel egyutt, igy a posta elrontotta volna az izet, es talan csak egy emberrel reggelizhettem volna kozosen.
Az elet szep pillanatai nem azok, amikor birtokolunk targyakat, dolgokat, azok, amikor van kivel, kikkel megosztani.Az elidegenedo, bezarkozo, bezarult vilagban a legnagyobb kincs egy ilyen ugyan megfoghatatlan, de minden sejtben erezheto barati kozosseg, es en ezt tudom, es vigyazom, es nem utolso sorban: apolom:)

Holnap indulnak a csomagocskak, ma szedem ossze az anyagokat, zacsko, papir,stb:)