Tuesday, October 18, 2011

alma...


...a hosszu nap vegen, amikor elohivjuk a nap kozbeni kepeket, olyankor igazan jo.
Ma szabolcsi jonathan alma izu, illatu, szinu volt a taj nehol..kis felhokent korbeolelt es jott velem, akarhol is jartam.Hallottam a ropogast a harapaskor, ereztem arcomon a ledus falat spriccelo pottyeit, es hallottam ahogy nevetunk ettol.Mert nevetni kellett minden falatnal.
Anyu gondosan huvos helyen tarolta, es ahogy haladtunk bele a telbe ugy lettek kisebbek az almak, ugy gyurodott a boruk, vesztettek el feszes szepseguket.Marcius korul mar csak egeszen osszeaszalodott kicsik voltak, de nem baj jo lesz kompotnak beletorodessel megettuk, es fincsi volt.Meg a friss almak izevel a szajunkban, meg ebbe is belevarzsoltuk a nedut.
Nem tudom hanyfele alma van a szemem elott a szupermarketban, de nekem ma is a szabolcsi jonathan alma hianyzik, a nevetos harapasaval..ki erti ezt?:)